عرض سجل المادة البسيط

dc.contributor.authorR. Sh. Bessada.
dc.date.accessioned2020-05-19T07:17:07Z
dc.date.available2020-05-19T07:17:07Z
dc.date.issued2-1972.
dc.identifier.citationالقاهرةen_US
dc.identifier.urihttp://repository.inp.edu.eg/xmlui/handle/123456789/4827
dc.description.abstractThis paper examines the feasibility of applying marketing techniques to family planning programs, addressing both the opportunities and challenges involved. While some researchers support the integration of marketing into health services, others remain skeptical. However, just as scientific advancements have proven once-unthinkable feats possible—such as space exploration— as there is potential for marketing to enhance public health initiatives. By developing tailored marketing strategies that align with the unique needs of family planning services.en_US
dc.description.abstractتبحث هذه الورقة في جدوى تطبيق تقنيات التسويق على برامج تنظيم الأسرة، وتتناول الفرص والتحديات التي ينطوي عليها الأمر. وبينما يؤيد بعض الباحثين دمج التسويق في الخدمات الصحية، لا يزال البعض الآخر متشككاً. ومع ذلك، فكما أثبتت التطورات العلمية إمكانية تحقيق إنجازات لم يكن من الممكن تصورها في السابق - مثل استكشاف الفضاء - حيث ان هناك إمكانية للتسويق لتعزيز مبادرات الصحة العامة. من خلال تطوير استراتيجيات تسويقية مصممة خصيصًا تتماشى مع الاحتياجات الفريدة لخدمات تنظيم الأسرة.
dc.publisherINP.en_US
dc.relation.ispartofseriesmemo1009;16p
dc.subjectEgypten_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectHealthen_US
dc.subjectFamily planningen_US
dc.title.alternativeen_US
dc.typeBooken_US
dcterms.titleHealth Services Marketing: The Case of Family Planning/تسويق الخدمات الصحية: حالة تنظيم الأسرة


الملفات في هذه المادة

Thumbnail

هذه المادة تظهر في الحاويات التالية

عرض سجل المادة البسيط