عرض سجل المادة البسيط

Total Quality Management in Hospitals

dc.contributor.authorمحمد, شيرين جودة نصر
dc.contributor.authorShereen Gouda Nasr Mohamed
dc.date.accessioned2018-08-29T07:51:39Z
dc.date.available2018-08-29T07:51:39Z
dc.date.issued2014-11
dc.identifier.urihttp://repository.inp.edu.eg/xmlui/handle/123456789/4458
dc.description.abstractيعد إدخال الجودة في نظم الرعاية الصحية من أولى إهتمامات الدول في شتى أرجاء العالم حيث أن مجرد الإهتمام والرعاية لا يعد خياراً مقبولاً لدى المستفيدين من خدمة الرعاية الصحية بل هناك مطالبة ومستمرة بأن تكون هذه الرعاية ذات جودة.en_US
dc.description.abstractSummary of the study: The study aims to assess the level of quality performance of health service actually provided from the point of view of the beneficiaries (patients) and the impact on rates of satisfaction of service users. And in more detail, the goal can be elaborated into the following sub-objectives: • Highlight the importance of TQM in the Children's Cancer Hospital 57357. Analysis of services provided by the Hospital 57357 to determine the extent achieved.
dc.language.isootheren_US
dc.publisherمعهد التخطيط القومى.en_US
dc.subjectالإدارةen_US
dc.subjectالخدمات الصحيةen_US
dc.subjectالرعاية الطبيةen_US
dc.subjectالجودةen_US
dc.titleإدارة الجودة الشاملة في المستشفياتen_US
dc.titleTotal Quality Management in Hospitals
dc.typeOtheren_US


الملفات في هذه المادة

Thumbnail
Thumbnail

هذه المادة تظهر في الحاويات التالية

عرض سجل المادة البسيط