Show simple item record

dc.contributor.authorالنجار, نبيل الحسيني
dc.date.accessioned2018-08-13T18:20:53Z
dc.date.available2018-08-13T18:20:53Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.urihttp://repository.inp.edu.eg/xmlui/handle/123456789/4107
dc.description.abstractيتمثل الهدف الرئيسي للمؤسسات التسويقية في تحقيق ربح ممكن ويأتي ذلك من خلال تقديم مختلف النماذج السلعية التي تعمل على إشباع حاجات ورغبات القاعدة العريضة من المستهلكين بأعلى كفاية ممكنة، وعليه فأن مقدار الربح المحقق على مستوى المنشأة يتوقف بصورة رئيسية على درجة الكفايةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherمعهد التخطيط القوميen_US
dc.relation.ispartofseriesمذكرات خارجية;1339
dc.subjectالتعاون الخليجيen_US
dc.subjectالتسويقen_US
dc.subjectالتخطيطen_US
dc.subjectالإدارةen_US
dc.titleالعوامل المؤثرة في تسويق السيارات بدول التعاون الخليجي العربيen_US
dc.title.alternativeدراسة تطبيقية على المملكة العربية السعوديةen_US
dc.typeOtheren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Who we are

Institute of National Planning (INP) was established by Law No. 231 of 1960 as a think-tank public institution with an independent legal personality to enhance the theory and practice of planning in Egypt through: research, training and educational activities. Also, INP aims at providing technical support to Ministry of Planning, as well as to all national ministers and institutions, through spreading a culture of planning in Egyptian society.

Contact Us

  • Salah Salem intersection with Al arashan Nasr City
  • 0222621151 - 0222634747
  • inplanning@idsc.net.eg
  • 0222629225 - 0222627840

    Copyright © 2018 All Rights Reserved - Powered by Egyptian Prime Vision